Coruña Online

Todo sobre Coruña

Carrera en calzoncillos por la Plaza de Vigo (Coruña) (vídeos)


No encontramos con este vídeo en YouTube de carreras que se realizan en calzoncillos (incluso en uno de los vídeos uno de baja los calzoncillos) por la Plaza de Vigo, e incluso corren por el medio de la carretera, (OJO:NO somos los autores del vídeo ni los que lo publicamos, simplemente los enlazamos para dar a conocer estos echos) aquí os dejo los enlaces de los vídeos:

 Http://www.corunaonline.com

Anuncios

mayo 3, 2011 - Posted by | General

27 comentarios »

  1. Hola Víctor,

    Me llamo Toni y soy redactor de El Programa de Ana Rosa, de Telecinco. ¿Me podrías facilitar un número de teléfono dónde hablar contigo? Es referente a los videos que has colgado sobre carreras de jóvenes desnudos por A Coruña. Gracias

    Comentario por toni | mayo 4, 2011 | Responder

    • hola yo soi otro de los afamados atletas y m parece vergonzoso que un video como este haya podido salir a nivel nacional tanto en antena 3 ,telecinco y otras mas.pienso que los periodistas son unos inutiles que en vez de escribir sobre lo que importa escriben sobre esto,yo si fuese ellos volveria a estudiar periodismo.

      Comentario por chete | mayo 5, 2011 | Responder

  2. Vaia o que faltaba, máis publicidade para catro pailarocos que corren espidos pola cidade, con este panorama, no que un sae nos medios por facer parvadas e non por facer algo interesante ou bo para a comunidade, non nos debe sorprender que haxa un feixe de videos na rede de xente facendo o parvo polo mundo adiente.

    Comentario por Anxo | mayo 4, 2011 | Responder

  3. bueno
    a ver si nos entendemos
    yo soy el q cuando estan corriendo por la parte de abajo sale con un polo blanco,azul y rojo
    para empezar si no os habeis divertido en vuestra vida muy bien
    pero no critiqueis cosas de las q no sabeis
    cuando me estaba bajando del coche y los vi corriendo (!!!a la 1 de la mañana no al salir de un after ni estando de botellon)
    me reii porq no le hacen daño a nadie y los vecinos ni oyeron los gritos.
    victor lamela no se si eres periodista o q eres pero no te enteras de una macho.
    y el de las parvadas, la gente q ace esos videos son gente divirtiendose y q salen a la calle y no se quedn en casa criticando a gente q ni conocen ni tienen idea.
    yo vivo justo en la plaza de vigo y cuando no salgo ( a divertiirme ) y me quedo en casa no se olle absolutamente nada.
    A y si eso fijense en la plaza, no habia nadie. Volvian de un cumpleaños y cuando subi arriba pues eran conocidos mios, !nadie¡
    habia protestado y a las unicas personas q yo vi q los vieron correr, estaban riendose
    Un saludo
    naks

    Comentario por eduardo | mayo 4, 2011 | Responder

    • Eduardo… El que NO TE ENTERAS eres tu, primero… Que publique o dije para decir que no me entero?? Que corríais en calzoncillos por la plaza de Vigo??? Si es por eso será que corríais vestidos o en pelotas…
      Aps… Y en cuanto a que nadie se entero (difícil con los gritos que se ven en el video y siendo la una de la mañana) pues veo que no viste ni las noticias de Tele 5, antena 3 o cuatro… Ya que salen los vecinos quejado que todos los fines es el mismo escándalo… Yo no puedo valorar eso, ya que no lo veo en directo, pero veo vuestro video.
      Aps!! Y felicidades!!! Sois conocidos a nivel nacional, y seguramente salís mañana en Ana Rosa ya que me llamaron hoy para saber si grave el video yo, espero que me deis mas noticias que publicar… Y así seguiré sin enterarme de nada, que lo prefiero…

      Comentario por victorlamela | mayo 4, 2011 | Responder

  4. no me refiero a estos videos, eso es cierto personas corriendo en calzoncillos por la calle
    pero, en algun momento algun vecino te dijo q se enteraran de esta “carrera”, no lo creo pues las dos unicas declaraciones q publicas en la voz de galicia no se enteraron de este suceso. Para hablar del botellon o de juergas q se montan, haz otro reportaje mas claro y pon una fotogafia de gente haciendo botellon lo q no es, es q empieces a decir q si estabamos de botellon y no se que de a las tantas de la madrugada…etc (inventos)
    Y trankilo que no hace falta q nos vean en la television, nos conoce quien nos tiene q conocer, jaja y si te crees q uno que no nos conozca nos va a conocer por esto…se reiran un rato y punto.

    Comentario por eduardo | mayo 4, 2011 | Responder

    • Primero… Yo no escribí el reportaje en La Voz… La Voz realizo su propio reportaje sobre los videos… Nosotros solo nos hicimos eco en esta web sobre ellos…
      Pues si os conoce quien os tiene que conocer y les hacéis reír mejor, felicidades…

      Comentario por victorlamela | mayo 4, 2011 | Responder

  5. Buenas, soy uno de los ahora afamados “atletas”, el de calzoncillos azules, el que llega de primero. Es muy triste que hayamos salido en todos los medios de país (informativos de tele5, cuatro, antena3, RTVG, el programa de Ana Rosa y parece ser que también en España Directo) por hacer una tontería que no hace mal a nadie un domingo por la noche, que ni es un sábado ni íbamos borrachos ni nada. Los vecinos no se quejaron porque no hicimos el ruido suficiente como para poder hacerlo, eran las 12 y pico y no gritamos como becerros.
    Algunos periodistas de este país deberían replantearse si valen para serlo, porque visto lo visto….

    Comentario por alex | mayo 4, 2011 | Responder

    • Alex, si que tienes razón, es triste que salgáis en telediarios y otros medios… Esto es un blog de coruña y aun os podemos situar, pero en un Telediario??? No creo que seáis noticia para tanto…
      Yo no tengo mas que decir… Yo no voy a negar que hiciera cosas así (exactamente así no), pero lo diferente al resto del mundo es que vosotros lo colgáis en YouTube…

      Comentario por victorlamela | mayo 4, 2011 | Responder

  6. Es realmente triste que los medios jueguen al teléfono estropeado, algo que harán muy a menudo, pero con este suceso lo he podido vivir más de cerca. Me parece buena la postura de Victor, esto es un blog coruñés para gente de coruña que entiende el contexto de la situación, pero salir en los medios a nivel nacional es un completo sin sentido… Lo triste que es que este “uso” de la información por parte de la prensa es el pan de cada día, que vergüenza.

    Comentario por andrés | mayo 4, 2011 | Responder

  7. ya
    si solo se hubiese quedado aqui y en youtube
    pero quien lo saco de youtube para ponerlo aqui y luego darselo a los medios?
    victor contesta
    q arriba hay un comentario de uno de AR

    Comentario por eduardo | mayo 5, 2011 | Responder

    • Paciencia…
      Eduardo, yo publique los enlaces de vuestros videos en el blog, para que los usuarios puedan verlos… YO no le mande el video a los medios, los medios siguen el blog,y todo el que quiera es libre de leerlo, la culpa de que esto salga en los medios no es culpa mia, es culpa vuestra por colgar videos asi en YouTube, unicamente vuestra…

      Comentario por victorlamela | mayo 5, 2011 | Responder

    • Hace unos meses hubo un caso parecido al vuestro… Parecido… Unos chicos en coruña roban un súper y lo graban, y lo publican en YouTube… También lo publicamos aquí y salio a nivel nacional… Y tengo yo la culpa de que roben y publiquen??? Que cada uno se responsabilice de sus actos…

      Comentario por victorlamela | mayo 5, 2011 | Responder

  8. O que pasa e o seguinte, divertirnos, nos divertimos todos, e todos fixemos algunha que outra falcatruada.

    Que sucede? Ben, antes se tiñas fotos ou videos das falcatruadas as gardabas para ti e os teus amigos e quedaba entre ti e eles exclusivamente.

    Agora está de moda o de facer falcatruadas, rexistralo no soporte que sexa e publicalo na internet, pois ben, aí esta o error e a pailanada, se non queres que unha falcatruada que fixeches cos teus amigos pase das risas que te botas ti e os teus amigos, non a publiques na rede, porque máis tarde ou cedo a verá máis xente que vos mesmos.

    Por desgraza todo este tipo de parvadas, falcatruadas, etc., que antes quedaban na pandilla, agora se convirte en novas nos telexornais e en programas de “reportaxes”.

    Polo tanto se queredes facer falcatruadas, e non ser nova de portada, non sexades parvos para publicar nun medio público e de balde como é a internet e youtube, os vosos videos.

    Se queredes botar a culpa a alguén botádella aos medios de comunicación que se voltaron frívolos facendo novas de portadas, e dando protagonismo a xente que fai parvadas e non cousas interesantes e boas para a sociedade, e mirade para vós mesmos, que sodes os que máis culpa tedes por publicar as vosas cousas privadas nun lugar público como a internet, onde sabedes que van poder ser utilizadas dun xeito frívolo.

    Así que agora aturade cas consecuencias, e coas etiquetas, de fedellos, gamberros, alcolicos, peneques, etc. que vos van caer.

    Comentario por Anxo | mayo 5, 2011 | Responder

  9. Yo no tengo ningun problema en que se publiquen esos videos, solo digo que me parece muuuy triste que se haga, y victor, hemos salido en las noticias de la gallega, la sexta, antena 3, tele5 y cuatro, (aqui te van dos fragmentos: http://www.antena3.com/videos/completos-noticias1/2011-mayo-4.html minuto 6 40 de la segunda parte

    play.cuatro.com/directo/portada/cuatro-10/ver/noticias-cuatr… minuto 45) asi que, desgraciadamente, si que somos noticia para tanto jajajaja

    Comentario por alex | mayo 5, 2011 | Responder

    • Ben como xa comentei aos medios lles encanta o frívolo e facer de calquer video o que agora se chama “salvamizar”, ou sexa inventarse historias en base a un vídeo (que se estávades de botellón, que se estávades peneques, que se sodes uns fedellos e destrozades os bens comúns, etc), xa sei que os que saen no vídeo non fan ningún mal, nin fixeron nada que ningún de nós non fixera antes (salvo a pailarocada de grabalo e publicalo nun medio público como a internet, que algúns publican para darse protagonismo, cousa que polo que vós dicides non era a vosa intención).

      Pois ben que saibades que xa tedes defensores públicos, e no programa Turkía de Localia do 5 de Maio (podedes localizalo na ligazón cando o suban), saen na vosa defensa, xa que como teño dito, non fixéchedes nada malo máis que parvadas ou falcatruadas, cousas que fixemos todos nalgún momento das nosas vidas, así que van pedir ao Concello permiso para realizar a I Carreira Popular en Roupa Interior na cidade da Coruña.

      http://www.vimeo.com/turkia

      Comentario por Anxo | mayo 6, 2011 | Responder

  10. Hola:
    os parece grave el video d la plaza de vigo? pues os invito a todos un viernes o sabado por la noche al centro de la ciudad, para tener videos de los q SI deberian preocuparse algunos medios, videos d peleas, destrozando el parque d los cantones, etc…
    Es un video muy gracioso de gente q si no estan molestando a nadie, disfrutan d una broma. Si fuese a las 2 d la tarde seria preocupante o escandalizaria. Pero chicos cnd hay q rellenar periodicos,telediarios y demas, todo vale y toda noticia vale.

    Felicitarte Victor por el blog y sobre todo el cambio q a pegado la informacion en un mes,m explico; hace un mes para este blog en Coruña solo habia noticias de Marineda y resultaba bastante cargante y pesado tanta informacion sobre lo mismo cnd sucedian mas cosas en la ciudad;llegue a pensar q eras del equipo de prensa o trabajabas para ellos.
    un saludo a todos

    Comentario por kiko | mayo 6, 2011 | Responder

  11. Los vecinos que dicen que sí que se escuchan gritos o escándalos en la plaza de vigo, lo hacen para ver si con decir eso se puede quitar el botellón… porque son pocas las veces que vamos a beber allí, ya que solamente vamos cuando llueve, normalmente vamos a los jardines… y mientras no se prohiba correr en pelotas.. o que pasa, que nunca abeis visto a nadie desnudo? que os importará.. preocuparos más por la gente acosa a otras personas o peleas nocturnas, que de eso seguramente vean los vecinos de la plaza de vigo…

    Comentario por roberto | mayo 8, 2011 | Responder

  12. A culpa non é do botellón, é do Ghades que andivo a repartir turtillas de patata polos campus pra faser promosión do “Vivamos como Ghaleghos”… 500 repartiron en Elviña, ese mesmo día, as superabuelas, e os supernetos coñecese que levaron as turtillas pro piso e alghunha debía ter setas ou outras sustansias psicotrópicas (brócoli, ghrelos, repolo, lombarda…) e os rapases exteriorisaron os efeitos secundarios…

    Comentario por Antonio | mayo 8, 2011 | Responder

    • E que ademais nin que fosen con ghallumbos destes tipo paquetero a lo Andrés Pajares, Maquinavaja, chulo piscinas, marcando pilas… que vaaa… eran ghallumbos como os que levaban, cando empesaron as rebaixas, aqueles que foron comprar a unha tenda de Desigual en Madrid, penso que era, e que promocionalmente ofrecían todo o que poideses levar posto ghratis, coa condisión de que foses espido… ou bueno, en braghas e/ou ghallumbos… E mira que saiu nas televisiós e ninghén montou escándalo… Será porque había ghichas en braghas… Xa sabedes meu: a próxima ves tendes que ir “los chicos con las chicas, deben estaaar” pra que non haxa queixas nen descriminaciós… a ver que é iso… E digho eu… ummm en Coruña na Plasa de Vigho, que confundíu a Hilario Pino e dixo que fora en Vigho, e eu estaba a tratar de identificar o sitio ou a alghun se era coñecido… Claro, Plasa de Vigho, na Coruña… Pois a ver se en Vigho vos devolvemos a “Flash Mob” baixando desde a Plasa de América pola rúa Coruña até o Terminator da plasa Industria, despois de bañarmonos na fonte das Travesas ó selebrala clasificasión para a promosión de ascenso… e que o ano que ven vamos vernos as caras Selta e Depor… non me dighas en que categhoría que me estraghas o suspense da peli… merese a pena selebralo ascenso baixando en pelotas pola rúa Coruña… e que veñan a ghrabalo as privadas, nada de móviles ou camaritas domésticas para o youtube, nooonnn

      Comentario por Falken Mayer | mayo 9, 2011 | Responder

  13. antonio eres un subnormal y no se q pintas aqui y el falken este eres un ghimbecil q no tienes otra cosa meghor q acer q ghoder
    y anxo
    muchas gracias
    y con los de localia me quito el sombrero
    porq me parece mucho q por acer eso se echen todos los medios encima.
    y en la 1ªCarreira Popular en Roupa Interior da Coruña corro yooo

    Comentario por eduardo | mayo 9, 2011 | Responder

    • De nada Eduardo, pero facer unhas puntualizacións o insulto hacia outros comentaristas non da nin quita a razón.

      Máis ou menos penso que tódolos que aquí estamos pensamos o mesmo que eu comentei, parvadas, falcatruadas, e demáis cousas, as facemos, fixemos ou faremos algunha vez na nosa vida, creo que ata aí todos de acordo.

      Que divertirnos é san sempre e cando non fagamos dano nin aos bens comúns, nin as persoas que transitan pola zona ou aos veciños, e penso que ainda que se oen berros, non son como para que alguén se moleste, e tampoco se atenta contra o mobiliario urbán, nin ningún ben común.

      Agora penso que a único erro que cometéchedes foi o de publicalo nun medio público como é youtube, que pode ser utilizado por calquera, que Victor o publicase no seu blog, non o fai culpable de nada, que as televisións ou xornais se fixen nos videos para dar como nova de portada tampouco é culpa de Víctor, senón da frivolidade de esos medios de comunicación que se fixan en parvadas e non en cousas máis interesantes que suceden.

      Penso que non debedes culpar a ninguén máis que a vos mesmos de que ese vídeo puidese saltar a medios de comunicación a nivel nacional para calificaros, de “gamberros”, “alcólicos” ou “borrachos”, xa que cando un se expón a o público ten que asumir as suas consecuencias, que tanto poden ser críticas, como parabéns.

      E o mellor xeito e tomalo e con humor, rirse dun mesmo e dos demáis e se cabe con algo de retranca, tal e como o fixeron no programa de Localia.

      Así que xa sabedes rapaces a rirse un pouco máis de todo isto, e non utilicedes o insulto ou botedes as culpas a outros, xa que iso se voltará na vosa contra e vos quitará toda a razón.

      Saúdos.

      Comentario por Anxo | mayo 10, 2011 | Responder

    • Hola… Antonio y Falken somos el mismo. No entiendo la reacción airada a un comentario irónico que más que atacar esa “aventura” lo que hace es defender y dar argumentos comparando con otros hechos similares que con el pretexto de una campaña publicitaria han salido en los medios. Por tu forma de escribir, intuyo que lees igual. Te lo escribo en castellano para que lo entiendas. Porque parece que ahí no os gusta el gallego… ni el portugués… Desde Vigo, apoyando el cachondeo y, si es posible, mejorándolo, un saludo… E tí Eduardo, a ver se deixas de comer turtillas do Ghades que se nota que tés ainda os efeitos… seica levaches varias ducias pra casa ou? Aayyyy as campñas publicitarias… flash mobs, carreira promocional da triatlón de pontevedra pra anunciar que faltan 50 días, reparto de turtillas polas turtilleiras do Ghades… (si dise ghades, non Gadis..) Por certo… Ghimbecil? Iso qué é? unha mistura de Ghalipollas e Imbécil? Si ghalipollas… na Coruña dise así… a ver se aprendemos a (non) insultar… que non insulta quen quere, senon quén pode… E a ver se hai ghuevos de correr en ghallumbos a Triatlón de Pontevedra.. Gomez Noya tennos… mais é de Ferrol… qué paseo se dou por Coruña… hala… a comeeerer que a turtilla xa está feita… coa patada nos ghuevos que levou un… supernormal… sí… super normal… o Familia, por exemplo… pra subnormal, Ultramarinos Antonio… cariñosamente, Falken (artigos de importación da Alemaña)…

      Comentario por Antonio ó Falken Mayer | mayo 10, 2011 | Responder

  14. jaajjajajajajajajaja
    poooobree
    no insulta quien quiere no?? jajaja
    y toda ese despliegue de insultos no
    demuestra q falken no se sintio ofendido no??
    jajaja
    ….peniña me das
    y claro q me gusta o galego pero un galego ben falado e non coma o voso que ai ao lado dos portugas e dos vigueses dades asquiño
    e o galego e unha lingua ben linda pra q vos o estropeedes desa foma tan vulgar e cargante.
    q por culpa de q vos faledes asi nos teñen a todos os galegos como parvos coma vos
    se non mira calqueira parodia de un galego
    e un galego coma vos e non coma nos
    …pra vos dende A CORUÑA. podedes tomar unha culler e comer o noso lindo cu.

    Comentario por eduardo | mayo 13, 2011 | Responder

    • 😉 jajaja

      Comentario por iago | mayo 13, 2011 | Responder

  15. Qué coisa é que se passa? ó pá… anda o Eduardo contrariado… ele fala de galego bem falado… sei lá… cá é escrita… não se fala… e ainda bem… acho que o gajo tem problemas de comunicação… pelos vistos… não emprega a tecla da acentuação… mesmo não tem acentuação… a sua língua é ordinaria… com certeça há de estar onde você fala de comer coa colher… há de ter a língua no rabo…

    Comentario por Antonio | mayo 16, 2011 | Responder

  16. A ver Eduardo… a palabra “flash mob” non é un insulto… e polo demáis… vás levar un hostión que vas dar 19 voltas de campana… ¿cómo que porqué? Porque tiñan que ser 20 pero deixocho en 19 porque che fagho un precio… xa sabes… Portugal… Por certo… Estiveron o sábado no Auditorio do Centro Cultural Caixanova en Vigo os coruñeses Luar na Lubre, e non deron esa impresión a respeito da lingua, nen da maneira de ser. Hai coruñeses e coruñeses… e coruñesas… coma a Sara Louraço, a sua vocalista, lisboeta mais residente na Galiza hai un tempo… Por certo, Eduardo… tés idea de que estou a falar? Estooo… Luar na Lubre non é un insulto OK? Por suposto que pra tí, Centro Cultural sí… será, pero pra tí… Quen te aprendeu a escreber? Ah… feliz 17 de maio… qué? cómo? non sabes qué se celebra? dá o mesmo. É “feriado” cá na Galiza… tí e os teus colegas saide esta noite fazer desporto… em cuecas… ou de tanga… se quisserem… Ora, tomem precauções coa polícia… Batem forte… Pooorrrrraaaaa…. peço imensa desculpa… um palabrão… Cumprimentos para LLLLa Corunha… atenciosamente, desde Portugal, o correspondente Falken Mayer

    Comentario por Falken Mayer | mayo 16, 2011 | Responder


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: