Coruña Online

Todo sobre Coruña

OJO! La policia local Coruñesa estos días esta en modo “recaudación”


Estos días publicaremos un artículo de como la policía local nos ha multado en una calle con acera y carretera cercana a la Plaza de España pero en la que anteriormente cambiaron el adoquinado (pero sigue habiendo acera y carretera a distinto nivel) y hoy se nos ha multado a todos los coches (unos 20) por aparcar en esa calle poniendo que es peatonal (novedad!!!), el dicho artículo mostraremos la susodicha multa (borreremos nuestros datos) y observarse que no pone fecha, hora ni nada, el agente tubo prisa en multarnos a todos…
Por otro lado nos comentan que hoy estuvieron multando en otras zonas como Los Mallos, por eso mucho ojo, estos días toca recaudación…
http://www.corunaonline.com

Anuncios

mayo 1, 2011 - Posted by | General

26 comentarios »

  1. Xa estamos no de sempre, se a policia non actúa, diremos onde están nunca fan nada, non están onde se lles prescisa. Se multan xa está a outra versión, o Concello necesita cartos, que se están con afán recadatorio.

    Pero a verdade, é que se estas onde non debes, sempre che cae a posibilidade de que che multen, polo tanto, o que se debe facer é non incumprir sistemáticamente as normas ca excusa de que os municipais nunca están, porque sí estaban, logo non veñas co conto de é que necesitan recadar cartos.

    Se incumpres as normas cabe a posibilidade de que che multen, así que se che multan atura cas consecuencias meu.

    Comentario por Anxo | mayo 2, 2011 | Responder

  2. Anxo, antes de de decir que incumpli las normas espera al articulo, siempre se pudo aparcar, hay acera a distinto nivel de la carretera, en 2′ años que vivi allí nunca multaron, pero ahora cambiaron la carretera por adoquinado pero sigue la acera a distinto nivel y multan por calle peatonal… Me comento ayer mi hermano que hace unos meses le paso lo mismo en un sitio muy cercano, la recurrio y la gano, por que en ninguna parte indican que no puedas aparcar y de toda la vida se aparca…

    Comentario por victorlamela | mayo 2, 2011 | Responder

  3. Victorlamela, esperarei ao artigo, pero puntualizar duas cousas:
    Primeiro a alegación de “siempre se pudo aparcar”, non é moi válida, porque as cousas sempre se poden facer ata que se mudan e xa non se poden facer.

    E segundo que unha rúa teña a calzada e e beirarrúa a distinto nivel non quere dicir que non poida ser peonil, non hai nada escrito que diga que para que unha rúa sexa peonil a calzada e a beirarrúa teñen que estar ao mesmo nivel.

    Polo demáis dicir que é unha crítica ao de sempre se vemos que alguén incumpre as normas e non o multan dicimos que estan no bar, que non fan o seu traballo, e en canto o perxudicado e un mesmo sempre estamos ca mesma cantinela xa necesitan cartos e estan a recadar. Quitando que a túa multa sexa xustificada ou inxustificada, esa é a mesma cantinela que escoitamos sempre.

    Saúdos.

    Comentario por Anxo | mayo 2, 2011 | Responder

  4. Cuando la policia mira para otro lado,son unos vagos,unos inutiles y se pasan el dia en el bar,ahora bien,cuando hacen su trabajo,pero nos tocan la catera,son recaudadores,en que quedamos?Toda la vida,no es excusa,por que toda la vida aparcaron encima de las aceras en cuando hay futbol y bien que protestamos….

    Comentario por Jose A | mayo 2, 2011 | Responder

    • Primero, NO aparcamos encima de la acera, segundo NO aparcamos mal, tercero NO existen señales de prohibición de aparcar, cuarto TODA la vida se aparco ahí por que es un lugar de aparcamiento, quinto la UNICA variación que se hizo fue cambiar asfalto por adoquines, sexto YA comente que espereis a leer el articulo antes de DECIR QUE NOS QUEJAMOS DE VICIO…

      Comentario por victorlamela | mayo 2, 2011 | Responder

  5. Para zanjar el tema os publico una foto que pille de google earth por que no puedo acercarme al centro hasta la semana, el coche estaba aparcado en el sitio donde esta el coche gris, la foto no es actual pero la calle sigue igual (en la foto ya estaba reformada), ahora la señal de prohibido el paso no existe, pero si vienes de abajo tienes una señal de prohibida la circulación hacia arriba para no acceder a la Plaza de España, ¿veis en la foto alguna señal o pintura amarilla que no deje aparcar ahí? ¿para que se diseño la acera con esa forma? ¿Para putear a los peatones comiéndoles un cacho de acera si total… no se puede aparcar?, aquí la foto:

    Comentario por victorlamela | mayo 2, 2011 | Responder

    • Se está igual quizáis sexan os da obra os que teñan un vado.

      Comentario por Anxo | mayo 3, 2011 | Responder

    • Hombre,yo creo qque si hay una señal de prohibido circular,tambien prohibe estacionar….

      Comentario por Jose A | mayo 3, 2011 | Responder

      • La señal esta mas arriba… Para NO acceder a la Plaza de España…

        Comentario por victorlamela | mayo 3, 2011

    • Victor, xa identifiquei o sitio, como ben dis sí se pode aparcar ao igual que en Varela Silvari que é por onde se entra (e onde teño aparcado moitas veces), o sinal que existe é o de circulo branco con borde vermello que prohibe a circulación, pero non o aparcamento.

      A min multaronme fai tempo por unha circunstancia similar na praza na que estaba había un sinal de prohibido circular, e multaronme por aparcar, a recurrín decindo que o sinal prohibía circular pero non estacionar, como non me quixeron dar a razón ao final a deixaron vencer, e non a tiven que pagar.

      Iso é porque eles teñen que demostrar que circulaches e para eso teñen que collerte en marcha como non o fan, a poñen por aparcar en lugar restrinxido, pero realmente a multa esta mal posta, xa que non poden demostrar que circulaches por aí ainda xa que non saben por onde entraches, ademáis se che multaron por estacionar en zona peonil que saibas que esas rúas non están consideradas peonís, nin están sinaladas como tal.

      Espero que che sirva Victor un saúdo.

      Comentario por Anxo | mayo 3, 2011 | Responder

      • Por favor,devuelve tu carne a trafico….
        SI PROHIBE CIRCULAR,PROHIBE ESTACIONAR!!!!

        Comentario por Jose A | mayo 20, 2011

  6. Hay una señal que indica que esa es una via de circulacion restringida, asi que el coche esta bien denunciado.

    Comentario por aymima | mayo 3, 2011 | Responder

  7. A ver yo conozco bien la zona, es una via en la que esta prohibida la entrada excepto garajes, por lo cual si estacionas dentro te arriesgas a que te sancionen y la denuncia esta bien puesta. Que a alguien le hayan denunciado y no le hayan contestado al recurso no es porque tuviera razon.

    Comentario por aymima | mayo 3, 2011 | Responder

    • Aymima, a multa está mal posta, o sinal que existe é de prohibida a circulación durante un tempo limitado, xa que aí poden entrar a repartir aos diversos comercios.

      Que esté limitado o tempo de circulación, non quere dicir que esté prohibido o aparcamento.

      Se está prohibida a entrada tería que haber un sinal de dirección prohibida excepto garaxes, entón si che poderían multar por entrar nunha zona prohibida, se está prohibida a circulación excepto garaxes tería que ter unha sinal de prohibido aparcar nas zonas onde se prohibe (e na zona si existe algunha), por iso a multa está mal posta, ti poideches entrar a unha hora permitida estacionar nunha zona non prohibida, e polo tanto non incumprir ningún sinal.

      Como non poden demostrar a entrada do vehículo fora do horario establecido a poñen por aparcar en zona peonil, pero só e porque non poden demostrar que entraches fora do horario establecido, e polo tanto e recurrible e a deberían anulala, xa que o que teñen que demostrar é primeiro que entraches na zona fora do horario permitido e segundo que a zona na que aparcaches ten sinal de prohibido aparcar ou de zona peonil, senón poden demostrar ningunha das tres cousas a sanción queda sen efecto.

      Comentario por Anxo | mayo 4, 2011 | Responder

      • Estas confundido, los vecinos de alli lo sabemos y por eso ya no aparcamos(excepto algunos) segun tu teoria la calle real podria estar llena de coches. Hay calles de circulacion restringida excepto garages, con lo cual solo se puede entrar para los garajes y hay calles de circulacion restringida de 6 a 11 excepto carga y descarga, con lo cual solo estas autorizado a entrar, hacer la caraga y descarga y salir, quien no lo quiera ver que no lo vea.

        Comentario por aymima | mayo 4, 2011

  8. Aymimá supoño que como veciña fastidiarache que a xente aparque nesas rúas, pero o certo é que ainda que sexa restrinxida de paso non quere dicir que non se poida aparcar, (senón porque existen sinais de prohibido aparcar en certas zonas de esa rúa?), a multa deberá ser por circular por zona restrinxida fora do horario, como non o poden afirmar a poñen por apacarmento prohibido en zona peonil, que o fagan así non quere dicir que a multa non sexa recurrible xa que como dixen nin está sinalizada como rúa peonil, nin existen sinais de prohibido aparcar.
    Non quito a razón de que non se debería aparcar nesa zona, pero legalmente non existe ningún sinal que o prohiba, polo tanto a multa é recurrible e deberían de quitarlla.

    Comentario por Anxo | mayo 4, 2011 | Responder

  9. Un caso moi coñecido e a zona da explanda do Parrote onde o burato, esa zona e de circulación restrinxida, pero a xente empezou a aparcar, como non podían multar agora si puxeron sinais de prohibido aparcar.

    Por que? Porque que esté restrinxido o paso de vehículos, non quere dicir que esté prohibido o aparcamento, senón a circulación en diversos tramos horarios ou de vehículos autorizados, e autoridade que multa ten que xustificar ou ben que non está autorizado ou que circulou fora do horario establecido.

    Se os veciños non queredes que vos aparquen ou ben tedes que solicitar zona peonil, ou ben un sinal de prohibida a circulación con excepción para garaxes e carga e descarga en limitación horaria.

    Comentario por Anxo | mayo 4, 2011 | Responder

  10. A Norma municipal dí así:

    Artículo 54.-Vías de circulación restringida.
    1.-Son vías de circulación restringida aquellas declaradas como tales por el
    Ayuntamiento y en las que la circulación de
    vehículos a motor está prohibida, bien
    durante unas horas bien de forma
    permanente, quedando siempre a salvo el
    acceso de vehículos de servicios de
    emergencia. Los diferentes grados de
    restricción son los siguientes:
    a) Son vías de circulación permanentemente
    prohibida aquellas en las que ésta abarque
    las 24 horas y estén señalizadas
    expresamente. El Ayuntamiento, además,
    podrá proceder a la colocación de hitos, fijos o abatibles, u otros elementos que impidan el acceso físico de los vehículos.
    b) Son vías de circulación parcialmente
    prohibida aquellas en las que se permite el
    acceso durante ciertas horas del día y cuyo
    horario deberá figurar en la señalización
    correspondiente. Durante las horas en que
    no rija la prohibición el acceso de vehículos
    será libre.
    c) Son vías peatonales aquellas cuyo uso
    está reservado para el paseo de peatones,
    con exclusión de la circulación rodada, y
    expresamente señalizadas como tales.
    2.-Queda prohibido el estacionamiento en las
    vías citadas, salvo el tiempo necesario para
    efectuar las operaciones de carga y
    descarga que se regirán por lo dispuesto en
    la Sección específica de esta Ordenanza.

    Polo tanto segundo a Norma do Concello, non poden multar por estar en zona Peonil, xa que a vía non está indicada como tal, e si por facelo en zona de circulación restrinxida pero ten que demostrar que estaba estacionado o facía fora do horario de exclusión e non estaba a realizar manobras de carga ou descarga, (como esto non o demostran), fan esas pequenas artimañas que non son acordes a normativa.

    Comentario por Anxo | mayo 4, 2011 | Responder

  11. Para empezar no hay ningun articulo de la ordenanza municipal ni de la ley de seguridad vial que indique prohibido estacionar en via peatonal, no existe, aunque el policia te lo ponga en la denuncia, no existe.
    Donde esta prohibido estacionar:
    Art.41 Ñ: ñ) En las vías de circulación restringida
    durante las horas en que esté prohibido, de
    conformidad con lo establecido en las
    normas que las regulan.

    Comentario por aymima | mayo 4, 2011 | Responder

  12. O estacionamento nas vías peonís é sancionable porque está excluida a circulación rodada, polo tanto se estas estacionado nunha rúa peonil, lóxicamente circulaches por zona prohibida a multa nunca poderá ser por estar estacionado senón por circular por zona excluida a circulación.

    No caso das zonas de circulación restrinxida, é o que dixen, teñen que demostrar que circulaches fora do horario, que non estás facendo tarefas de carga e descarga ou non estas autorizado a circular por esa zona, senón xustifican calquera de esas circunstancias non che poden multar, como non o fan porque non lles peta, soen poñer aparcamento en zona peonil, porque por zona peonil non podes circular e polo tanto non podes aparcar, e si é sancionable, o malo e que a zona peonil ten que estar sinalada como tal, senón non serve.

    Por eso che dixen que para que non aparquen nesa zona ou ben ten que estar sinalizado como zona peonil ou ben con prohibido o paso, e se queren engadir excepcións poden como paso de garaxes ou tempo de permanencia para carga/descarga.

    Senón dentro do horario establecido se pode circular é estacionar e para ser sancionable teñen que demostar que o fixeches fora do horario, que o fixeches sen autorización e non facias tarefas de carga e descarga.

    Comentario por Anxo | mayo 4, 2011 | Responder

  13. Estas equivocado pero creo que la discusion no lleva a ningun sitio. Te repito, no existe un articulo en el que se prohiba estacionar en zona peatonal, buscalo ya veras como no.
    Otro ejemplo, en la carga y descarga puedes aparcar fuera de las horas marcadas para carga y descarga, entonces segun tu, si aparcas en carga y descarga de noche, despues lo puedes dejar ahi por el dia, total tu cuando lo metiste estaba permitido. A mi me jode bastante que ahora tengo menos donde aparcar, pero es lo que hay, nos guste o no.

    Comentario por aymima | mayo 4, 2011 | Responder

  14. Aymima, penso que non me entendes, en primeiro lugar non existe un artigo que prohiba estacionar nunha rúa peonil, porque non fai falla xa que directamente está prohibido circular por esas rúas, polo tanto se non podes circular malamente poderás entrar a aparcar porque xa incumpliches unha norma.

    Segundo eu non digo que poidas aparcar fora do horario establecido, senón que teñen que demostrar que aparcaches fora do horario marcado, eu non sei cando aparcou Victor, pero teñen que marcar que o aparcamento foi fora do horario que está permitido, se está permitido ata as 20:00 h. non o poden multar as 19:00, ainda que logo o coche este ata as 23:00 h. a multa terá que ser a partires das 20:01 h.
    Saúdos.

    Comentario por Anxo | mayo 5, 2011 | Responder

    • No existe el articulo de zona peatonal porque ahora las calles peatonales se señalizan como vias de circulacion restringida, por eso no existe el articulo de zona peatonal. Y en una calle de circulacion restringida esta prohibido aparcar SIEMPRE, solo se permite o acceso a garajes, o carga y descarga pero simplemente operaciones de carga y descarga, con todo lo que ello conlleva, que solo puedes estar un maximo de 30 minutos y realizando operaciones de carga y descarga.

      Comentario por aymima | mayo 5, 2011 | Responder

      • O artigo ao que fixen referencia e di:
        “c) Son vías peatonales aquellas cuyo uso está reservado para el paseo de peatones, con exclusión de la circulación rodada, y expresamente señalizadas como tales” está na normativa vixente do Concello da Coruña e se pode consultar, eu non o inventei.

        Comentario por Anxo | mayo 5, 2011

  15. Pero si te lo dice ahi “con exclusion de la circulacion rodada”, en serio que es como os dije antes, yo no tengo ningun interes,pero me informe y es asi, en estas vias de circulacion restringida no se puede estacionar NUNCA, solo se pueden realizar operaciones de carga y descarga en determinadas horas.
    Por otro lado el titular del articulo de que estan en plan recaudacion…que quereis que os diga, no creo que al alcalde le beneficie mucho que ahora se pongan a multar a todo Dios y ellos no se llevan ninguna comision asi que dificilmente se pondran a recaudar.
    Yo solo digo una cosa, yo aprco bien y solo me multaron una vez y fue porque lo deje y pense que no molestaba pero despues no pasaba el bus. Si aparcamos bien nunca nos van a multar.

    Comentario por aymima | mayo 5, 2011 | Responder

  16. Aymima, dou por zanxado o asunto, a policía é quen multou, e ela saberá o por que e o por que non, e será quen decida segundo as alegacións se é correcta ou non.

    Pola outra banda concordo contigo, e repito sempre, se fósemos cívicos e aparcásemos ben, non habería multas, ademáis esta cidade e ben pequena como para poder ir andando dun lado a outro, ou ben en transporte público. A min só me multaron unha vez e xa dixen a deixaron caducar sen contestación ao recurso porque non poideron demostrar o alegado, e normalmente na cidade non baixo o coche ou utilizo o transporte público, aforro cartos, tempo e non me poño de mal humor cos atoamentos ou buscando onde aparcar.
    Bicos.

    Comentario por Anxo | mayo 5, 2011 | Responder


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: